מתנה

שני ספרים בשני שקלים בצומת ספרים

 שני ספרים בשני שקלים בצומת ספרים
זה מעניין לגלות שתמיד יהיו אנשים שלא יבינו את המבצעים. המבצע של צומת ספרים שני ספרים בשני שקלים הוא מבצע פשוט בתכלית. המבצע אומר שברכישת ספר במחיר מלא, הלקוח זכאי לרכוש עוד שני ספרים בשני שקלים. זהו זה המבצע. אם לדוגמה רכשת ספר במחיר של  88 שקלים, אתה רשאי לרכוש עוד שני ספרים בשני שקלים. בדוגמה שלפנינו, בסיכומו של דבר העסקה היא שב 90 שקלים אתה מקבל שלושה ספרים. כלומר זה יוצא 30 שקלים לספר. לדעתי עסקה משתלמת.

זה מעניין, מכיוון שהיינו עדים לכך שאנשים בשבוע הספר הגיעו עם 8 ספרים והגישו למוכרת 10 שקלים, ועוד ציפו לקבל עודף.
איך אדם יכול להעלות על דעתו שמישהו יפעיל רשת ספרים
יתפעל חנויות, מפיצים, ישלם למוכרים, ישלם שכירות עבור החנות, או הדוכן בשבוע הספר, ישלם לסופרים ולהוצאות הספרים, ובסופו של דבר ימכור ספר בשקל אחד בלבד?

 מבצע בצומת ספריםהרי זה לא הגיוני. כלל הזהב בחיים הוא שאם זה נראה יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי, אז כניראה שזה לא אמיתי. אז גם אם מישהו לא הבין את המבצע וחשב שהוא מקבל שני ספרים בשני שקלים בלבד, עליו לשאול את עצמו האם זה יכול להיות, ולתת מבט נוסף בפרסומת. ייתכן שמבט נוסף בפרסומת יחשוף בפניו את האמת, שנכון זה שני שקלים לשני ספרים, אבל ברכישת ספר במחיר מלא. אגב המבצע ממשיך מעבר לשבוע הספר, עד סוף חודש יוני, או עד גמר המלאי.

אז אם אתם מגיעים עם שלושה ספרים לעמדת התשלום, סימן שהבנתם את המבצע. אתם משלמים מחיר מלא על הספר היקר מבין השלושה, ועבור השניים האחרים משלמים עוד שני שקלים, ובא לציון גואל.

אין תגובות:

5 דברים שכדאי להמשיך לעשות אחרי שהקורונה תיעלם

אתם משתוקקים כבר לקרוע את המסכות מהפנים, למלא את בתי הקפה והמסעדות ולטוס ליעד מחוץ למדינה. החיסונים כבר בישראל וזה הזמן לחשוב על היום שאחרי....