מתנה

אלי אילדיס יקבל כ 420 אלף שקלים

האם הייתם מוכנים לקבל יותר מארבע מאות אלף שקלים תמורת השתתפות בקמפיין לרשת אופנת גברים? אני לא מכיר הרבה שהיו מסרבים להצעה הזאת, וגם אלי אילדיס, איש הטלוויזיה, הספורט והרכב, לא הניד בראשו לאות לאו לנוכח ההצעה הפרטיקולרית הזאת. אלי אילדיס נבחר כפרזנטור של רשת אופנת הגברים ml men לשנת 2011 יקבל 120,000$ לקמפיין שנת 2011.
אלי אילדיס - יותר מ 400 אלף שקלים ( צילום מסך)
אלי אילדיס, איש הטלוויזיה, הספורט והרכב, (ובעלה של...)נבחר לשמש כפרזנטור של רשת אופנת הגברים ml
men לשנת 2011. אילדיס ישלשל לכיסו 120,000$ ויוביל את הקמפיין לצידה של נועה תשבי. לדברי אבי מלכה, מבעלי רשת ml men:"הבחירה המרעננת והחדשנית באלי אילדיס כפרזנטור החדש של מותג הגברים של הרשת, נעשתה לאחר תהליך ארוך ומורכב של חיפוש אחר פרזנטור אשר יתאים לערכי המותג: ישראליות, גבריות, לייף סטייל, אופנתיות ועדכניות". עוד הוסיף מלכה: "אילדיס הוא דמות דומיננטית בזירה הגברית הישראלית, הוא מביא איתו אישיות ייחודית ואיכותית היוצרת הזדהות חזקה בקרב קהל היעד של ml men: ספורטיביות, כריזמטיות, גבריות ופופולריות".  עוד מסר מלכה, כי קמפיין הקיץ עם הפרזנטור החדש יצטלם בסוף ינואר. החברה תשקיע כ-3 מיליון שקל בקמפיין , אשר יכלול בין היתר שלטי חוצות, קטלוג, פעילות ברשת החברתית, מסע קידום מכירות רחב ואירועי יחסי ציבור עם הפרזנטורים".
אלי אילדיס, 44, מגיש את "חדשות הספורט", מאז מ-1998 ועד היום. ב-2006 חיזק אילדיס את מעמדו בתחום הרכב מלבד היותו שדר מרוצי פורמולה 1 ונהג מירוצים חובב, הפיק והגיש את התוכנית "המופע המוטורי" בערוץ 10 ובהמשך את התכנית " רישיון ליהנות" ביחד עם השף חיים כהן בשידורי "קשת" ערוץ 2 . אילדיס נשוי למגישת החדשות מיקי חיימוביץ', ולהם שני ילדים. רשת ml men מקבוצת ריטייל ישראל, הנמצאת בבעלות אבי מלכה, מונה כיום 35 סניפי גברים ו- 65 סניפי נשים. כמו כן, מפעילה הקבוצה גם את רשת האופנה Jump ואת רשת המולטי ברנד  לצעירות MAM'Z.

אין תגובות:

5 דברים שכדאי להמשיך לעשות אחרי שהקורונה תיעלם

אתם משתוקקים כבר לקרוע את המסכות מהפנים, למלא את בתי הקפה והמסעדות ולטוס ליעד מחוץ למדינה. החיסונים כבר בישראל וזה הזמן לחשוב על היום שאחרי....