מתנה

ג'סטין ביבר בקרביץ ושגעון הביברמניה

בלעדי ברשת ''קרביץ'' סדרת מוצרי אליל הנוער הבינלאומי - ג'סטין ביבר, ויש גם מוצרים ב-20 ש''ח בלבד. רשת ''קרביץ'' חתמה הסכם בלעדיות עם אליל הנוער הבינלאומי ג'סטין ביבר (באמצעות הסוכן האישי שלו) במסגרתו תככב דמותו של ביבר על סדרת מוצרים בלעדית של רשת ''קרביץ''. בסדרה זו יש גם מוצרים ב-20 ש''ח בלבד: אגרות ברכה, מכתביות ומחברות בכריכה קשה.


ג'סטין ביבר הוכרז ככוכב הנוער הלוהט ביותר וכאחד מכוכבי היוטיוב הגדולים של העשור. לביבר עשרות מיליוני
מעריצים (ובעיקר מעריצות) מכל רחבי העולם , וגם בישראל הוא כוכב עולה עם מועדון מעריצים רשמי. אבל שגעון הביברמניה לא נפסק, ולקראת הופעתו של הזמר ג'סטין ביבר בישראל: חב' PMI משיקה אלבום מדבקות רשמי של ג'סטין ביבר ותחלק עשרות כרטיסים חינם להופעה.
שגעון הביברמניה - לקראת הופעתו של הזמר ג'סטין ביבר בישראל: חב' PMI משיקה בישראל את אלבום המדבקות הרשמי של ג'סטין ביבר. בין אלפי האספנים שישתתפו בתחרות יוגרלו פרסים, ביניהם: קבלת פנים בשדה התעופה, מפגש מעריצים כולל צילומים, אירוח VIP בחזרה הגנרלית וכרטיסים חינם להופעה. חב' PMI, קיבלה בימים אלה את הזיכיון הבלעדי לשווק בישראל את אלבום איסוף המדבקות הרשמי של הזמר ג'סטין ביבר. (כמו אלבום הסופרגול), במסגרתו כל מי שישלים את האלבום ויגיע למשרדי חב' PMI ברמת החיל, ייכנס להשתתפות בהגרלה.



האספן שיוגרל ראשון מבין מסיימי האלבום, שרשאים להשתתף בהגרלה, יזכה בהזמנת VIP ל-3 מפגשים: קבלת פנים אישית לג'סטין ביבר בשדה התעופה, מפגש מעריצים כולל צילומים, אירוח VIP בחזרה הגנרלית וכרטיס להופעה. 40 האספנים הראשונים שיוגרלו מבין מסיימי האלבום, שזכאים להשתתף בהגרלה, יזכו בכניסה למפגש מעריצים כולל צילומים ו-75 אספנים נוספים שיעלו בהגרלה, יזכו בהזמנה לחזרה הגנרלית.



האלבום:
באלבום 52 עמודי צבע מרהיבים אשר מכילים 168 מדבקות של ג'סטין ביבר. באלבום ניתן למצוא את כל המידע אודות המבצעים והפרסים, היכן ניתן להשיג את המדבקות ועוד מידע חיוני נוסף. האלבום מחולק חינם בשלב הראשון של המבצע במיקומים נבחרים ובסניפי מקדונלדס. המעטפה: בכל מעטפה ניתן למצוא 5 מדבקות של ג'סטין ביבר. (במעטפות בהן יופיעו כרטיסים, ייתכנו שינויים בכמות המדבקות להדבקה באלבום). המדבקות הודפסו באיטליה והוכנסו למעטפות באופן אקראי וללא סימון ולכן לא ניתן לדעת אילו מדבקות מופיעות בכל מעטפה מבלי לפתוח אותה. את המעטפות ניתן לרכוש בחנויות ובקיוסקים בכל רחבי הארץ ומחירן 4.90 ₪.



כמה עובדות על ג'סטין ביבר ג'סטין ביבר, כוכב הפופ הצעיר ביותר בעולם, החל בשנת 2006: בגיל 12 בלימוד שירה, זכה במקום השני בתחרות כישרונות. ב-2007: כשהיה בן 13 אימו החלה להעלות סרטי וידאו ביתיים ליוטיוב בהם ביבר שר משיר אשר, ג'סטין טימברלייק, סטיבי וונדר ועוד בין מיליוני המקליקים היה גם סקוטר בראון שמאוחר יותר הפך להיות הסוכן שלו. • 2008: הובא ללוס אנג'לס, משך את תשומת ליבו של הזמר אשר והוחתם בחברת בתקליטים. אפריל 2009: מצלם סינגל ראשון בהופעת אורח של המנטור שלו, הזמר אשר.

הסינגל משוחר לאוויר באוקטובר 2009 ומגיע לדירוג 17 במצעד הפיזמונים האמריקאי Billboard's Hot 100

• ספטמבר 2009: מקיים הופעה אקוסטית ברוקפלר סנטר בניו-יורק. הופעה שיועדה ל-300 איש הביאה 2,000 מעריצות. שבוע לאחר מכן הוא הופיע בתוכנית פרסי המוסיקה ב-MTV, הופעה ראשונה מיני רבות:• נובמבר 2009: מוציא מיני אלבום, My World, שמגיע למקום החמישי בקנדה וזוכה בתקליט פלטיניום בארה"ב

• דצמבר 2009: הופעה בפני נישא ארה"ב, ברק אובמה, בלהיט של סטיבי וונדר Someday

at Christmas

• ינואר 2010: מגיע לדירוג הגבוה במצעד הפזמונים האמריקאי, מקום 5. באותו חודש, בטקס  הגראמי הוא בטעות קורא לבון ג'ובי, ביונסה... הוא מתעשת מהר ואומר "סליחה, ביונסה כל הזמן בראש שלי..."

• פברואר 2010: הזמר הצעיר ביותר שנבחר לפתוח את השיר המחודש: We are the
World לטובת גיוס תרומות להאיטי.

• אפריל 2010: עדיין לא בן 16, הוא צעיר השני בהיסטוריה שהוזמן לתוכנית Saturday

night live show

אין תגובות:

5 דברים שכדאי להמשיך לעשות אחרי שהקורונה תיעלם

אתם משתוקקים כבר לקרוע את המסכות מהפנים, למלא את בתי הקפה והמסעדות ולטוס ליעד מחוץ למדינה. החיסונים כבר בישראל וזה הזמן לחשוב על היום שאחרי....