מתנה

טקס האוסקר 2011 בשידור חי

טקס האוסקר ישודר ב YES
יס תשדר את טקס האוסקר בשידור חי בערוץ הסרטים. טקס פרסי האוסקר ה-83 המתקיים בתאריך העשרים ושבעה בפברואר 2011, ישודר בשידור חי על ידי יס בערוץ הסרטים. ב- 27 בפברואר, בלילה שבין יום ראשון לשני, בשעה 3:30 לפנות בוקר. השידור החי יכלול גם את סיקור "השטיח האדום", החל מהשעה 1:00 לפנות בוקר.



הגרסה הערוכה והמתורגמת תשודר גם היא ב yes1 יום לאחר מכן. המועמדים לפרסים בקטגוריות השונות יוכרזו ב- 25 בינואר בלוס אנג'לס, ב- 5:30 בבוקר שעון LA, 15:30 אחה"צ שעון ישראל.



המנחים השנה הם השחקנים אן האת'אווי וג'יימס פרנקו. מפיקי הטקס אמרו שהשניים מייצגים את "הוליווד החדשה", ושכולם יחד מוכנים ומזומנים לרגש את העולם בליל האוסקר.



שידור טקס האוסקר יהיה שיאה של חגיגת הקולנוע השנתית של yes במהלך פברואר, בו yes1  לובש חגיגית את בגדי yesMovies ומשדר את הסרטים שהביאו אותנו לאהוב קולנוע. השנה, לראשונה, yesMovies ישודר גם בערוצי הסרטים ב HD, וילווה בספיישל בשירות ה VOD. את האירוע, שיחולק לשלושה שבועות נושאיים ("ימים מסעירים", "ימים שמחים" ו"ימים מרגשים") ייפתח הזוכה הגדול של אוסקר 2010- "מטען הכאב". אליו יצטרפו, במהלך החודש, בכורות מגוונות כמו "עג'מי", "מחוז 9", "פרשס", "דמדומים 2: ירח חדש" (כולן רק לצופי yes); "צעצוע של סיפור" (שישודר במרתון עם שני הסרטים הקודמים בסדרת הסרטים), "שרלוק הולמס", "הזדמנות שנייה" ועוד. בין היתר ישודרו מיטב הקלאסיקות של כל הזמנים: "שיר אשיר בגשם", "מזימות בינ"ל", "קן הקוקייה", "מר סמית' הולך לוושינגטון", "אמדאוס" ועוד.



גם השנה yes גאה להודיע שהיא מקיימת תחרות של זוכי אוסקר 2011, שהזוכים בה יישלחו ל"שטיח האדום" של אוסקר 2012. הזוכים משנה שעברה ייהנו באוסקר 2011 מטיול בן 5 ימים בלוס אנג'לס שיגיע לשיאו המרגש כשינופפו מהמושבים לצד השטיח האדום לכוכבי הסרטים האהובים.

אין תגובות:

5 דברים שכדאי להמשיך לעשות אחרי שהקורונה תיעלם

אתם משתוקקים כבר לקרוע את המסכות מהפנים, למלא את בתי הקפה והמסעדות ולטוס ליעד מחוץ למדינה. החיסונים כבר בישראל וזה הזמן לחשוב על היום שאחרי....