מתנה

היצורים המרגיזים של הקיץ – איך להיפטר מיתושים?

 שיטה נגד יתושים
הקיץ הגיע במלוא עוצמתו ויחד עם החום הכבד, כמו בכל שנה, מופיעים היתושים האורבניים. כן, אלה אותם יתושים שמסתננים לך לחדר, ולא משנה שיש לך רשתות בחלונות, יתושים צמאי דם אלה תמיד מוצאים את הדרך. ידוע שמי שבפועל עוקץ זה לא היתוש הזכר, אלא היתושה – הנקבה. כך שתאורטית לפחות, לא כל יתוש שמזמזם לכם בבית, הוא גם יתוש שאחר כך ינסה לעקוץ אתכם. 


דרכי ההתגוננות נגד יתושים רבות, ישנם תכשירים למריחה על העור – ואם אתה שוהה בחוץ באזור הומה יתושים, אין לך ברירה אלא להשתמש בהם. אבל אם אתם בביתכם הפרטי, ללכת ולמרוח על הגוף כל מיני תכשירים זה לא לעניין. ישנם מכשירים שמתחברים לחשמל ומפיצים ריח המרחיק את היתושים, הבעיה היא שמהריח המחניק שהם מפיצים, בא לכם גם כן לברוח מהבית.


אז מהי השיטה הטובה ביותר להיפטר מיתושים? אני משתמש בשיטה הישנה והטבעית. זוהי שיטה ללא חומרים כימיים, וללא תכשירים. אני פשוט צד את היתושים בשתי ידיי, עוקב אחר היתוש במעופו ומנסה להקיף אותו בשתי כפות ידיים מקבילות. כאשר היתוש באוויר, ונמצא בין שתי כפות ידיי הפתוחות, אני מבצע מחיאת כף מהירה, ומוחץ אותו למוות. לא תמיד זה מצליח בפעם הראשונה, ולעתים המצוד אורך מספר דקות, אבל איזה סיפוק אדיר זה להוריד עוד אחד, ולדעת שהיתוש הזה כבר לא יעקוץ יותר בחיים. לעתים היתוש כבר עקץ והוא מלא בדם. ניתן להבחין ביתוש כזה (או ליתר דיוק יתושה) על פי המעוף הכבד שלה. היתושה שעקצה הופכת להיות כבדה יותר, והיא מעופפת במין הילוך איטי כזה, ואינה זריזה כפי שהיתה בטרם עקצה. זוהי הסיבה שגם הרבה יותר קל לחסל אותה, יחד עם זאת על כף היד יופיע מייד כתם דם אדום וטרי. לרוץ מייד ולשטוף במים עם סבון. והנה הרווחנו עוד ליל מנוחה, נטול עקיצות מרגיזות של יתושים.

אין תגובות:

5 דברים שכדאי להמשיך לעשות אחרי שהקורונה תיעלם

אתם משתוקקים כבר לקרוע את המסכות מהפנים, למלא את בתי הקפה והמסעדות ולטוס ליעד מחוץ למדינה. החיסונים כבר בישראל וזה הזמן לחשוב על היום שאחרי....