מתנה

האודישנים ליפה והחנון 3 יוצאים לדרך

אם אתן יפות ומקסימות וחושבות שאתן מתאימות לתוכנית הראליטי הפופולרית היפה והחנון, או אם אתם חנונים בריבוע, ורוצים לעשות מהפך, התכוננו לעונה הבאה של היפה והחנון, העונה השלישית. אם את יפה וסביר שתשיבי לשאלה, איזה חיה בלעה את יונה הנביא, במענה לשון: עגל הזהב, אז אולי גם לך יש מקום ביפה והחנון העונה הבאה.
אלכס מתוך היפה והחנון עונה 2 (צילום מסך)
לראשונה בישראל: אודישנים בקניונים לאחת מתוכניות הריאליטי המובילות בישראל קניון הראל מארח את האודישנים לעונה השלישית של "היפה והחנון" האודישנים יתקיימו ביום שני, ה- 14.2.11, בן השעות 20:00– 22:00 קניון הראל במבשרת ציון. קניון הראל, מקבוצת קניוני ישראל, יארח את האודישנים לעונה ה- 3 של תוכנית הריאליטי "היפה והחנון", המשודרת בערוץ 10. האודישנים יתקיימו ביום שני, ה- 14.2.11, בן השעות 20:00– 22:00 . בימים אלו משודרת העונה השנייה של "היפה והחנון" שזוכה לפופולאריות רבה, נתוני רייטינג גבוהים - ממוצע רייטינג של 20.7%, ומשתתפיה הפכו לכוכבים מדוברים.האודישנים בקניון הראל הנם חלק מסדרת אודישנים לתוכנית המתקיימים בכל 18 קניוני קבוצת קניוני ישראל. האודישנים יתקיימו במשך 9 ימים בין ה- 9.2 ועד ה- 22.2 (לא כולל שישי ושבת). האודישנים מיועדים הן: לצעירות יפות ובטוחות בעצמן, עם המון קסם אישי ויכולת ללמד גאונים מבריקים כמה דברים שהם עדיין לא יודעים; ולצעירים חנונים, אינטליגנטים וביישנים שרוצים להשתחרר ולעבור שינוי. גילאים 18-34.

זו הפעם הראשונה בה מתקיימים אודישנים לאחת מתוכניות הריאליטי המובילות בישראל בקניונים, כשהפריסה הארצית הרחבה של קבוצת קניוני ישראל – מאילת בדרום ועד נהריה בצפון, תאפשר למתמודדים מכל רחבי הארץ, ליטול חלק באודישנים.  לדברי אילנית גריוביץ-ברגר, סמנכ"ל שיווק קבוצת קניוני ישראל: "קבוצת קניוני ישראל המתנהלת בשיתוף ולמען הקהילה ברציפות, בפן המקומי והארצי, מבקשת לסייע ללקוחותיה באשר הם, להיות נגישים לתוכנית הריאליטי המוצלחת, באמצעות הבאת האודישנים אל פתח ביתם ובכך, להגדיל את סיכוייהם להתקבל לתכנית ולחוות שינוי. אמנם הבחירה אינה בידנו, אך חשוב לנו להביא לרצפת הקניונים את העשייה המובילה בתחום הטלוויזיה. אני מאמינה בסינרגיה ומתוך כך, אין לי ספק שההפקה מבינה את הפוטנציאל הגלום בחשיפה של התוכנית בקרב 18 קניוני הקבוצה, הפרוסים מנהריה ועד אילת ואני מעריכה את האמון שהם נותנים בשת"פ בין הצדדים". רשת קניוני ישראל, מונה 18 קניונים ברחבי הארץ: גרנד קניון (בשיתוף קבוצת זאבי), הקניון הגדול, קניון רחובות, בילו סנטר, קניון נהריה, קניון לב חדרה (בשיתוף חנני רויכמן ותרצה רויכמן- סגל), קניון השרון, קניון מרום, קניותר, קניון לב אשדוד, קניון הראל (בשיתוף גני דוד נכסים והשקעות בע"מ), קניון אדומים, קניון הדר (בשיתוף ריבוע כחול נדל"ן בע"מ), חונים קונים ,דודג' סנטר, קניון מלכת שבא וקניון הגבעה (בשיתוף עם הראל החברה לביטוח).


אין תגובות:

5 דברים שכדאי להמשיך לעשות אחרי שהקורונה תיעלם

אתם משתוקקים כבר לקרוע את המסכות מהפנים, למלא את בתי הקפה והמסעדות ולטוס ליעד מחוץ למדינה. החיסונים כבר בישראל וזה הזמן לחשוב על היום שאחרי....