מתנה

לקראת החזרה לביה''ס | להיטים, חידושים, טיפים

חופשת הקיץ בעיצומה, אבל כבר מתכוננים לחזרה לבית הספר. כמה כסף מגלגל שוק החזרה לבית הספר? במה צריך להצטייד, מה הם הלהיטים החמים בקרב הילדים, וכמה זה יעלה לכם? כל זאת בכתבה זו.
'שוק החזרה לבית הספר מוערך בכ-250 מיליון ש''ח''. מנשה זלכה: ''מבדיקה שערכה רשת ''קרביץ'' בקרב מדגם של כ-250 הורים לילדים בגילאי בתי ספר עולה, שצפוייה עלייה של כ-2%-3% בהיקף ההוצאה הכספית לרכישת ציוד לחזרה לבתי הספר. רוב ההורים ציינו, שהמצב הכלכלי כמעט ולא ישפיע על רכישת המותגים האופנתיים המבוקשים ע''י הילדים, היות וזו קנייה חד פעמית שנתית ולא הוצאה חודשית קבועה.''
מבדיקת שוק שערכה רשת ''קרביץ'' עולה, שההוצאה לתלמיד בבית ספר יסודי לקניית ציוד לחזרה לבית הספר
מוערכת בכ-370-450 ש''ח, וההוצאה הממוצעת לתלמיד בבית ספר תיכון מוערכת בכ- 490-650 ש''ח.
זלכה : ''לקראת החזרה לביה''ס ירכשו התלמידים למעלה מ-10 מיליון פריטים שונים – מעפרונות, מחקים, מחדדים, קלמרים ,ילקוטים, מחשבונים, מחשבים ועד שולחנות כתיבה וציוד היקפי אחר. 
להיטי השנה הם: דרדסים, דיסני, מכוניות, אנגריבירדס, פול פרנק, JANSPORT, בראצ', ניקי, מותגי כדורגל
וכדורסל. הטרנד הבולט השנה בתחום תיקי ביה''ס : ''לאחר שבשנה שעברה עבר השוק לתיקים עם גלגלים השנה נוסף התיק הקל בעולם במשקל 950 גרם בלבד "אולטרה לייט" כל זאת על מנת להקל על הילדים."
מר זלכה: ''שוק החזרה לביה''ס מתאפיין ברכישות אמוציונאליות , בלתי מתוכננות, ללא התייחסות בהכרח למחיר , המונעות בעיקר מרצון להזדהות עם טרנדים, מותגים עכשוויים, ולהיטים מובילים''.

רשת ''קרביץ'' שהינה הרשת הגדולה בארץ ובעלת ותק של למעלה מ 86 שנים בתחום שיווק מכשירי כתיבה, ציוד משרדי, מוצרים לתלמידים וסטודנטים ואביזרים משלימים מציעה לקראת החזרה לביה''ס את המגוון הגדול ביותר של מוצרים, בפריסה הרחבה ביותר (הרשת מונה 74 חנויות בפריסה ארצית) ואת המחירים המשתלמים ביותר. מנשה זלכה מנכ''ל רשת ''קרביץ'' מציין, ששוק החזרה לבית הספר מוערך בכ-250 מיליון ש''ח.
מבדיקה שערכה רשת ''קרביץ'' בקרב מדגם של כ-250 הורים לילדים בגילאי בתי ספר עולה, שצפוייה עלייה של כ-2%-3% בהיקף ההוצאה הכספית לרכישת ציוד לחזרה לבתי הספר. רוב ההורים ציינו, שהמצב הכלכלי כמעט ולא ישפיע על רכישת המותגים האופנתיים המבוקשים ע''י הילדים.''
מבדיקת שוק שערכה הרשת עולה, שההוצאה לתלמיד בבית ספר  יסודי לקניית ציוד לחזרה לביה''ס מוערכת בכ-370-450 ש''ח, וההוצאה הממוצעת לתלמיד בבית ספר תיכון מוערכת בכ- 490- 650 ש''ח. מנתוני רשת ''קרביץ'' עולה, שלקראת החזרה לביה''ס ירכשו התלמידים למעלה מ-10 מיליון פריטים שונים – מעפרונות, מחקים, מחדדים, קלמרים ,ילקוטים, מחשבונים, מחשבים ועד שולחנות כתיבה וציוד היקפי אחר.
הלהיטים הבולטים השנה:
דרדסים, דיסני, מכוניות, אנגריבירדס, פול פרנק,
JANSPORT, בראצ', ניקי, מותגי כדורגל וכדורסל. בולט השנה בתחום התיקים לביה''ס : ''לאחר שבשנה שעברה עבר השוק לתיקים עם גלגלים השנה נוסף התיק הקל בעולם במשקל 950 גרם בלבד "אולטרה לייט" כל זאת על מנת להקל על הילדים." (הטרנד נובע בעיקר מההנחיות של משרד החינוך בנוגע למשקל המירבי שתלמיד צריך לסחוב על הגב) .תיקי ה'' I TROLY '' מאפשרים לילד ל''גלגל'' אחריו את התיק במקום לסחוב אותו על הגב. תיק טרול נראה כמו תיק רגיל לכל דבר , ובנוסף יש לו גלגלים בתחתית
ומוט אחיזה מתקפל והוא מאפשר לילד לסחוב בקלות משקלים כבדים ואינו מכביד על הגב. ובנוסף תיק הטרול הופך ע"י פעולה פשוטה לתיק אורטופדי לשמירה על גבו של הילד. לאור הביקוש ההולך וגדל לתיקים עם גלגלים החלו החברות לפתח דגמים רבים של תיקים כאלו , גם לילדים בכיתות הנמוכות. ''תיק טרולי מתפרק'' תיק אשר באמצעות מערכת רוכסנים מתפרק לשלושה תיקים בגדלים שונים: תיק קטן – יכול לשמש כתיק אוכל. תיק בנוני – יכול לשמש כתיק שמיועד לחוגים ו/או לימים קצרים [עם פחות דברים לסחוב] תיק גדול – למערכת שלמה. דוגמא לשימוש – הילד מגיע לכיתה עם התיק המלא, במהלך היום הוא נדרש ללכת לשיעור ספורט - במקום לסחוב את כל התיק הגדול הילד מפרק מהתיק הגדול את התיק המתאים לפעילות הנדרשת ולא סוחב משקל מיותר.
תיקי הטרולי כוללים:
ידית נשלפת - לא עוד מנגנונים מסורבלים - לתיק יש ידית נשלפת שניתן  לקפלה בתום השימוש ולהשתמש בתיק כתיק גב. גלגלים מחוזקים – השימוש המסיבי של הילד בתיק מצריך גלגלים  מחוזקים! לדוגמא- כשהילד יורד בדרגות והתיק נחבט בכל המדרגות  בדרך למטה.

אין תגובות:

5 דברים שכדאי להמשיך לעשות אחרי שהקורונה תיעלם

אתם משתוקקים כבר לקרוע את המסכות מהפנים, למלא את בתי הקפה והמסעדות ולטוס ליעד מחוץ למדינה. החיסונים כבר בישראל וזה הזמן לחשוב על היום שאחרי....