מתנה

הסינים יצפו בתוכנית לייף סטייל ישראלית

בקרוב מאוד הסינים יצפו בתוכנית בה יככבו בין היתר ירושלים, צפת, אילת והכרמל. ענני תקשורת חתמה על הסכם לשיתוף פעולה והחלפת תכנים עם TV Hebei ("חביי טי.וי"), אחת מחברות הטלויזיה הגדולות בסין.


חברת התוכן והערוצים ענני תקשורת, בעלת ערוצי הלייף סטייל, החיים הטובים, ערוץ האוכל, הטיולים, הבריאות וכן נציגת ערוצי Viacom בישראל ובהם: MTV ישראל וקומדי סנטרל ישראל, חתמה, לראשונה בישראל, על הסכם לשיתוף פעולה תכני וכן על החלפת תכני טלוויזיה עם אחת מחברות הטלוויזיה הגדולות בסין, "חביי טי.וי"
(TV Hebei). ההסכם נחתם בתמיכת שגרירות ישראל בסין בסיועה.


במסגרת חילופי התוכן תשודר לראשונה בסין, סדרת לייף סטייל בהפקה ישראלית. המדובר הוא בסדרה "מקומות להיות"  (Wish you were here) שהופקה בשפה האנגלית על ידי ענני תקשורת וכוללת 16 פרקים שצולמו במקומות שונים בעולם ביעדים כגון פולין, דרום קוריאה, קפריסין, פילנד ומתוכם גם מספר פרקים שצולמו בישראל בערים כמו צפת, ירושלים בכרמל וכן באילת. בשבועות הקרובים, יחליטו קברניטי "חביי TV", על מועד השידור ובאילו מערוציה תשודר התכנית שכן 7 ערוציה, נקלטים בכ-5 עד 120 מיליון בתי אב. הסדרה תשודר בסין בדיבוב לסינית.


במסגרת שיתוף הפעולה עליו חתמו שתי החברות, ישדר ערוץ הטיולים הישראלי את סדרת הטיולים הסינית "הלו חביי" שהופקה ע"י חביי TV בשפה האנגלית עם כתוביות בעברית. המדובר הוא בסדרת טיולים ואוכל המתרכזת באזור חביי ומציגה את הנופים והתרבות המקומית. חילופי התכנים הראשונים יכללו 20 פרקים מתוך הסדרה "הלו חביי" עם אופציה להמשך שיתוף הפעולה. ההסכם כולל מעבר לחילופי תכנים גם הפקות משותפות שהצעה ראשונה כיום בבדיקה של שני הצדדים.
דנה לוריא, מנהלת פרוייקטים בינלאומיים בענני תקשורת: "השוק הסיני הוא מהחשובים בעולם ושיתוף הפעולה הזה מהווה פריצת דרך מהבחינה הטלוויזיונית והתיירותית. לראשונה יחשפו הצופים הסינים לתוכן לייף סטייל ישראלי שהופק על ידי חברה ישראלית".גיא קיבץ, דובר שגרירות סין בישראל: "אני רואה בחילופי התכנים חשיבות רבה. העובדה שתוכן חיובי על ישראל משודר בסין וחושף את הסינים להכרות עם נופי הארץ והתרבות הישראלית היא בעלת חשיבות עליונה."

אין תגובות:

5 דברים שכדאי להמשיך לעשות אחרי שהקורונה תיעלם

אתם משתוקקים כבר לקרוע את המסכות מהפנים, למלא את בתי הקפה והמסעדות ולטוס ליעד מחוץ למדינה. החיסונים כבר בישראל וזה הזמן לחשוב על היום שאחרי....