מתנה

מהם הסמלים המייצגים את ההוויה הישראלית?

אתם בחרתם – אלו עשרת האייקונים הישראלים הבולטים המייצגים את ההוויה הישראלית. במסגרת "מהפכת הרעננות של ספרייט", מהלך תדמית אינטראקטיבי של המותג לרענון אייקונים ישראלים, נתבקש ציבור הגולשים לבחור את עשרת האייקונים הבולטים לדעתו. האייקונים שנבחרו:

גופיית סבא
מוכרי ארטיקים בים

תליון חי
פלאפל
מנגל
מטקות

סוכת מציל

כובע טמבל

ארטיק

ופחי צפרדע
 עשרת האייקונים אשר נבחרו מתוך רשימה של 25 איקונים, יעברו על ידי הגולשים מהפכת רעננות וירטואלית

בעזרת תוכנה מיוחדת שיצר ספרייט. גופיית סבא, מוכרי ארטיקים בים ,תליון חי ,פלאפל, מנגל, מטקות ,סוכת מציל, כובע טמבל ,ארטיק ופחי צפרדע - אלו הם עשרת האייקונים הישראלים אשר נבחרו על ידי הציבור הישראלי בולטים, המסמלים ומייצגים את התרבות וההוויה הישראלית.


במסגרת "מהפכת הרעננות של ספרייט", שמטרתה לקדם חשיבה מרעננת על ידי קריאה לקהל הגולשים לרענן אייקונים ישראלים מוכרים. האייקונים נבחרו מתוך רשימה גדולה יותר שהוצעה לקהל הגולשים, שבחרו את הרשימה הסופית באמצעות "לייק" בפייסבוק. כעת, לאחר שקהל הגולשים בחר את האייקונים, הוא מוזמן להציע את הפרשנות האישית שלו לרענון האייקונים, וזאת בעזרת אפליקציות עיצוב אינטרנטיות ייעודיות לכל אחד מהאייקונים, אשר פועלות בדף הפייסבוק של ספרייט. המשתתפים בפעילות הרענון של ספרייט יוכלו לזכות בפרס חלומי – חופשה זוגית מרעננת ב- Club Med אירופה.



הילה גור מנהלת שיווק בחברת קוקה-קולה ישראל: "אנו שמחים לאתגר את הציבור להשתחרר ולחשוב בצורה מרעננת גם במקומות לא שגרתיים ולצאת מהקיבעון. אנו מזמינים את הגולשים להמשיך לקחת חלק במהפכת האייקונים, והם מוזמנים לעצב ולרענן את האייקונים, באמצעות אפליקציה מיוחדת שיצר המותג".

אין תגובות:

5 דברים שכדאי להמשיך לעשות אחרי שהקורונה תיעלם

אתם משתוקקים כבר לקרוע את המסכות מהפנים, למלא את בתי הקפה והמסעדות ולטוס ליעד מחוץ למדינה. החיסונים כבר בישראל וזה הזמן לחשוב על היום שאחרי....