מתנה

מה לעשות בחופשת הפסח?

איזה כיף חופשת פסח, התלמידים חוגגים. סוף כל סוף חופשה ארוכה ומתמשכת. ההורים מתלוננים שהחופשה ארוכה מדי וקשה להם להעסיק את הילדים. אז מה אתם הולכים לעשות בכל כך הרבה ימים חופשיים, כל כך הרבה שעות פנאי. איך למלא את הזמן הזה בצורה מהנה וטובה, מה לעשות בחופשת הפסח?


אפשר לצפות בטלוויזיה שעות רבות יותר, אפשר כמובן לישון עד מאוחר, וגם ללכת לישון מאוחר. אולי ללכת לקולנוע לראות את אליס בארץ הפלאות או שלסרט אוואטר מי שעדיין לא ראה. אפשר לגלוש באינטרנט שעות ארוכות, אפשר לקרוא ספרים ולכרסם חבילות של מצות, להיפגש עם חברים, ולצאת לבלות. אפשר לבלות בחוף הים או בבריכה אולי בקאנטרי קלאב. מה עוד אפשר לעשות בחופשת פסח? יש כאלה שיירשמו לקייטנה.



יש כאלה שמנצלים את התקופה הזאת, שהיא תקופת האביב והפריחה לצאת לטייל בצפון הארץ וליהנות מהטבע. יש כאלה שיבקרו במיני ישראל.ואם יש לכם מזל (והורים עם הרבה כסף) אז אולי גם ייקחו אתכם לטייל בחו''ל. יש אנשים שמנצלים את חופשת הפסח כדי לצאת לנופש בכרתים בטורקיה או באילת. יש כאלה שטסים לטיול בלונדון ופריס ויש כאלה שמרחיקים לטוס עד ארצות הברית. בין אם אתם טסים לחו''ל או נשארים בארץ יש הרבה פעילויות כיפיות שאפשר לעשות בתקופת חופשת הפסח הלא קצרה.



אבל האם אתם גם עוזרים בנקיונות? חג הפסח הוא חג החירות חג האביב אבל גם חג הנקיונות. לקראת חג הפסח האמהות נכנסות למצב של שגעון הנקיון, הן הופכות את כל הבית ומצחצחות כל פינה. מפשירות את המקרר ומוציאות החוצה את כל הרהיטים. רוב הילדים לא עוזרים בנקיונות הפסח, אבל יש כאלה שכן. מעניין אם אלה שעוזרים גם נהנים מזה או שעושים את זה מתוך מחוייבות. בכל מקרה אפילו אם אתם לא ממש עוזרים בנקיונות הבית, הפתיעו את ההורים לטובה, בכך שלפחות שתעשו נקיון יסודי בחדר הפרטי שלכם. עשו סדר בחדר, היפטרו מניירות מיותרים, סדרו את הספרים, נקו את האבק בחדר, נקו את התריסים בחדר. ההורים שלכם יהיו גאים בכם על כך.



מי המרוויחים הגדולים מחופשת הפסח? חוץ מהתלמידים, המרוויחים הגדולים מחופשת הפסח הם המורים. המורים שזוכים לחופשה ארוכה שבאף מקצוע אחר ובאף עבודה אחרת לא זוכים לה. והם עדיין מקבלים על זה תשלום. טוב הם עובדים קשה מגיע להם, לא? אבל למה בעבודה שלי שבה אני עובד קשה, אף אחד לא אומר, תראו יוסי הזה עובד מאוד קשה כל השנה, בואו ניתן לו חופשה בחג של איזה שבועיים וחצי. רק המורים עובדים קשה?

אין תגובות:

5 דברים שכדאי להמשיך לעשות אחרי שהקורונה תיעלם

אתם משתוקקים כבר לקרוע את המסכות מהפנים, למלא את בתי הקפה והמסעדות ולטוס ליעד מחוץ למדינה. החיסונים כבר בישראל וזה הזמן לחשוב על היום שאחרי....