מתנה

כתב עת לצפייה חופשית באינטרנט

רשות העתיקות מעמידה לרשות הגולשים כתב עת חדש הנקרא – עתיקות.  לצפייה חינם באינטרנט. בעבר ניתן היה לקרוא את כתב העת אך ורק בגירסה מודפסת. כיום, כלל הציבור יכול ליהנות, ללא תשלום, מהממצאים המרתקים. רשות העתיקות היא זו המפיקה ומפיצה את התכנים. כתב העת עתיקות  עולה לרשת האינטרנט ומאפשר גם לכם להתרשם מהתגליות המלהיבות שנחפרו ונמצאו בישראל.

המהדורה המקוונת של עתיקות יוצאת לאור כדי להנגיש את המידע הרב והחשוב המגולם בה לכלל החוקרים והחובבים בארץ ומחוצה לה. אתר כתב-העת מוצג באנגלית בלבד, והוא כולל קישורים למאמרים בעברית ובאנגלית כאחד, לפי שפת הפרסום במהדורה המודפסת. קבלת המידע, ללא תשלום, כרוכה בהליך הרשמה פשוט.


בכל כרך המוצג באתר מפורט תוכן העניינים: בבחירת כותרת המאמר נפתח תקציר לאותו מאמר ובתחתיתו קישור לקובץ PDF של המאמר עם אפשרות להדפסה. יתרונו של האתר בכך שהוא משמש מאגר מידע חשוב לדוחות החפירה הרבים שמפרסמת רשות העתיקות מדי שנה, ובכך שבאמצעותו מתאפשר חיפוש מהיר ונוח של מאמרים לפי תקופות, נושאים, שמות אתרים, שמות חופרים, ועוד.



המהדורה המקוונת של עתיקות היא עוד נקודת ציון חשובה בתיעוד המחקר הארכיאולוגי בארץ, והיא מצטרפת לכתב-העת המקוון "חדשות ארכיאולוגיות – חפירות וסקרים בישראל" ולאתר "סקר ארכיאולוגי של ישראל", המתפרסמים אף הם מטעם רשות העתיקות.



עוד מומלץ לבקר באתר רשות העתיקות המכיל המון אינפורמציה מעניינת בשפה העברית. שלם למשל תוכלו לקרוא אודות המגילות הגנוזות, שנכתבו בתקופת בית המקדש השני.

5 דברים שכדאי להמשיך לעשות אחרי שהקורונה תיעלם

אתם משתוקקים כבר לקרוע את המסכות מהפנים, למלא את בתי הקפה והמסעדות ולטוס ליעד מחוץ למדינה. החיסונים כבר בישראל וזה הזמן לחשוב על היום שאחרי....